054-606-1507

להזמנות ושירות לקוחות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוי ארונות חשמל

חיפוי ארונות חשמל

ארונות חשמל משמשים כמארז מגן לרכיבי חשמל וחיווט. עם זאת, כאשר מדובר בעיצוב הרמוני ואסתטי, אנשים בוחרים פעמים רבות להסתיר ולכסות את ארונות החשמל שלהם בחומרי חיפוי שונים, כדי לגרום להם להשתלב בעיצוב שמסביב באותו החלל בו הם ממוקמים.

קיימות מספר אפשרויות לחיפוי ארונות חשמל, לרבות ציפוי פולימרי, ציפוי סרגלי עץ, או שימוש בטפטים. כיום ניתן ליישם על דלתות ארון החשמל חיפויים מרהיבים שהופכים אותן ליצירות מעוצבות של ממש! איך תוכלו גם אתם לחפות את ארונות החשמל שלכם בבית, או במשרד בצורה מיטבית, ומה כדאי לדעת לפני שמבצעים את החיפוי על דלתות הארון? הבאנו לפניכם כמה אפשרויות מדליקות וקלות ליישום, כך שהשוהים באותו החדר לא יבחינו בהן כלל ואתם תגרפו את כל המחמאות.

חיפוי פולימרי לארונות חשמל

חיפוי פולימרי הוא בחירה פופולרית לחיפוי ארונות חשמל בשל עמידותו ויכולתו לעמוד בפני קורוזיה. ניתן ליישם את הציפוי על דלתות הארון, כמו גם על כל הקירות בסביבתו. בין חומרי הציפוי הפולימריים הפופולריים אפוקסי, פוליאסטר ופוליאוריתן. בקטלוג הססגוני שלנו ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של חיפוי פולימרי לארון המתאים להתקנה עצמית מהירה וקלה ביותר, דגמים כמו חיפוי דמוי אבן, עץ, בטון, תלת ממד ואחרים תוכלו לבחור את החיפוי המתאים לכם ביותר ולעיצוב שאתם מבקשים.

חיפוי סרגלי עץ לארונות חשמל

אם אתם מחפשים מראה אלגנטי ונקי יותר לארון החשמל שלכם, תוכלו לשקול חיפוי בסרגלי עץ. כאשר מבצעים חיפוי שכזה ועל מנת ליצור מראה אחיד המסווה את נוכחותו של ארון החשמל, מומלץ לחפות את כל הקיר לקבלת עיצוב מושלם המשתלב עם העיצוב הכללי בסביבה הקרובה לו.

כדי להשיג שילוב חלק, חשוב לבחור סרגלי עץ המשלימים את האלמנטים הקיימים בחלל. חשבו על סוג העץ, הגימור והצבע שישתלבו בצורה הטובה ביותר עם הסביבה. אפשרויות פופולריות כוללות אלון או אגוז, מכיוון שהם מציעים עמידות ומשיכה נצחית. בכל הקשור לדלתות הארון עצמן, חשוב לוודא כי הסרגלים בעובי מתאים כדי להסתיר כראוי את דלתות הארון.

בכל הקשור להתקנה של סרגלי עץ, נציין כי סבלנות יתרה נדרשת שכן מדובר בעבודה מדויקת עם ביצוע קפדני ביותר אם אתם מעוניינים בקבלת מראה מושלם. במידה ואתם מעוניינים בכך, ניתן לתאם עבורכם מתקין מקצועי מטעמנו שיתקין עבורכם את הסרגלים בצורה מקצועית מושלמת!

טפט לארונות חשמל

טפט הוא אופציה נוספת לחיפוי ארונות חשמל, במיוחד למי שמחפש פתרון דקורטיבי. הטפט מגיע במגוון עיצובים, צבעים ודוגמאות, וניתן להתאים אותו לגודל דלתות הארון. חיפוי הארון בטפטים נחשב לפתרון מהיר, פרקטי וממש לא יקר וכזה שכל אחד יכול להתקין באופן עצמאי. אם אתם רוצים להימנע מכאבי ראש של עבודת התקנה מסובכת, טפט לארונות חשמל הוא הפתרון המושלם עבורכם! בין אם ללובי במלון או בניין מגורים ובין אם לארון החשמל בבית המבחר הינו עצום ועשיר וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את הטפט שמתאים לכם ולסגנון העיצובי בחלל בו נמצא הארון.

חשוב לדעת: אם משתמשים בטפט כחומר חיפוי, חשוב להשתמש בטפט עמיד בפני לחות וחום. זה יבטיח שהטפט יישאר שלם ולא יתקלף עם הזמן.

לסיכום, חיפוי ארונות חשמל יכול להיעשות במגוון דרכים וחומרים ולכל אחד מאלו יש יתרונות וחסרונות משלו, ולכן חשוב לבחור את החומר המתאים ביותר לצרכים שלכם. זקוקים להכוונה? נשמח לסייע לכם בבחירת החיפוי הנכונה והטובה ביותר.

חיפוי דקורטיבי לארונות חשמל

ארונות חשמל הם מרכיבים חיוניים בכל בית ובניין, אך המראה שלהם לא תמיד משתלב בצורה חלקה עם העיצוב שמסביב. עם זאת, עם החיפויים הדקורטיביים הנכונים, ארונות אלה יכולים להפוך לאלמנט אסתטי ולא למטרד.

לובי של בניין מגורים או משרדים, בתים או דירות. ברחבי הרשת ניתן לראות כיום חיפוי דקורטיבי לארונות חשמל בכל הגדלים ובשלל גוונים ועיצובים. החומרים הזמינים לנו, מאפשרים לשלב את ארון החשמל באופן מוחלט עם הקיר עליו הוא מותקן, כך שכלל לא ניתן יהיה להבחין בו. להלן כמה דוגמאות לחיפוי דקורטיבי לארון חשמל, קל להתקנה וקל לתחזוקה.

חיפוי דקורטיבי לארונות חשמל: שילוב של פונקציונליות עם סגנון

  • טפטים: טפטים הם אופציה רב-תכליתית וחסכונית לחיפוי ארונות חשמל. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים, דוגמאות ומרקמים, או בהתאמה אישית, כך שיתאים לכל סגנון עיצובי. בבחירת טפטים לארונות חשמל, קחו בחשבון עיצובים שמשתלבים בהרמוניה עם האסתטיקה הכללית של החלל. לדוגמה, בסביבה משרדית מודרנית, טפט אלגנטי ומינימליסטי עם דוגמאות גיאומטריות יכול להוסיף טאצ' של תחכום לארונות. לחלופין, בחדר משחקים לילדים, טפט תוסס ומשעשע הכולל דמויות מצוירות, או מוטיבים מהטבע, יכול ליצור אווירה מהנה ונעימה.

כדי להרחיב את העיצוב מעבר לדלתות הארון, שקלו להשתמש בטפטים זהים או משלימים / ממשיכים על הקירות הסמוכים. הדבר יוצר מראה מגובש ומושך, וגורם לארון החשמל להשתלב בצורה חלקה עם סביבתו.

  • סרגלי עץ: סרגלי עץ מספקים אפשרות חיפוי מסוגננת וטבעית, אך גם אלגנטית ויוקרתית לארונות חשמל. ניתן לייצר אותם מעץ טבעי או דמוי עץ במגוון סוגים, כגון אלון, אגוז או אורן בהתאם לאסתטיקה ולעמידות הרצויה.

לעיצוב כפרי או בסגנון פרובנס למשל, כדאי להשתמש בסרגלי עץ בעיצוב ממוחזר על דלתות הארון. הטקסטורות הבלויות וגווני האדמה של העץ יכולים להכניס חמימות ואופי לחלל. ניתן גם להוסיף אלמנטים דקורטיביים כמו פסי ניתוק מעוצבים, פרזול מברזל או ידיות כדי לשדרג את העיצוב הכללי.

מומלץ לשקול להתקין חיפויי עץ על הקירות המקיפים את הארון. כך נוצר מראה מגובש והרמוני, שהופך את ארון החשמל לבלתי נראה לחלוטין.

  • ציפוי פולימרי: ציפויים פולימריים מציעים אין סוף אפשרויות עיצוביות לחיפוי ארונות חשמל. הם זמינים במגוון רחב של צבעים וגימורים, כולל מבריק, מט ומטאלי, ומאפשרים אפשרויות עיצוב אינסופיות.

מראה חלק ואחיד עם אותו ציפוי פולימרי הן על דלתות הארון והן על הקירות שמסביב, מייצר מראה אלגנטי ומודרני, אידיאלי עבור חללי פנים של משרדים, חדרי ישיבות ועוד. לדוגמה, ציפוי פולימר לבן מבריק יכול להעניק לארונות מראה אלגנטי נקי ומלוטש, בעוד גימור מטאלי יכול להוסיף מגע של יוקרה.

בנוסף, ניתן להשתמש בציפוי הפולימרי כ"קנבס" ליצירתיות. ניתן להדביק שבלונות או מדבקות על דלתות הארונות כדי ליצור דוגמאות או עיצובים ייחודיים. כמו גם לשלב צורות גיאומטריות, מוטיבים פרחוניים, או אפילו גרפיקה מותאמת אישית כדי להתאים לקונספט העיצובי בחלל.

ארונות החשמל אינם משפיעים על המראה הכללי כבעבר. בזכות הטכנולוגיות המתקדמות ומגוון חומרי החיפוי הרבים, אנו יכולים לייצר כל סוג של חיפוי לארון החשמל, בכל גודל צורה או צבע עפ"י דרישת המעצב או האדריכל, כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור את סוג החיפוי.

אנו מזמינים אתכם לבחון את קטלוג החיפויים הדקורטיביים שלנו ולבחור את החיפוי המועדף עליכם. נשמח לסייע בכל צורך.